>
  • Verkkopalvelun tuotteiden hinnat sisältävät alv:n 24 %.
  • Maksutavat: Paytrail Oyj (ent. Suomen Verkkomaksut Oy).
  • Verkkopankkimaksu kaikkiin kotimaisiin verkkopankkeihin.
    • Verkkopankkimaksu kaikkiin kotimaisiin verkkopankkeihin
    • Korttimaksaminen: Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club ja JCB.
  • Tuotteet toimitetaan suoraan asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai kuriiriyhtiön noutopisteeseen. Tästä informoimme teitä sähköpostilla tai puhelimella.
  • Voitte seurata tilauksen etenemistä lähettämämme linkin kautta.
  • Normaali toimitusaika n. 7-8 päivää tilauksesta. EgoChef tuotteet 15-20 päivää tilauksesta.
  • Palautus/vaihtaminen: Vaihdamme vain käyttämättömät tuotteet, joiden alkuperäinen pakkaus on mukana ja alkuperäisessä kunnossa ilman merkintöjä myös tuotetietoetiketti on oltava kiinnitettynä alkuperäisellä tavalla. Palautusoikeus koskee vain omaan käyttöön ostettuja tuotteita. Provaate ei vastaa palautuskuluista.
  • Vinkki palautukselle paremmin hinnoiteltu palvelu: Suomen postin itsepalvelu pakettilähetys löytyy tämän linkin alta: https://www.posti.fi/palvelutverkossa/lahettaminen/#/?lang=fi Pakettikorttia täytettessä Provaatteen matkapuhelinnumero on 050 630 73.
  • Sähköpostiinfo@provaate.fi
  • Provaate ei vastaa toimituksen perillemenosta, jos asiakas on antanut virheellisiä tai puutteellisia tietoja. Tästä syystä oikea sähköpostiosoite ja puhelinnumero on erittäin tärkeä.
  • Markkina-alue: Verkkopalvelu markkinoi tuotteita pelkästään Suomen alueella. Ei toimituksia ulkomaille.
  • Jos paketti tai sisältö on vaurioitunut saapuessaan perille, ilmoittakaa siitä kuriiripalvelulle tai Provaatteelle.
  • Huomatessanne vaurion lähetyksessä, ottakaa viipymättä yhteyttä meihin Palautusosoite:
  • Jos varastotilanne ei ole ajan tasalla otamme yhteyttä ja sovimme rahan palautuksesta tai korvaavasta tuotteesta.
    • GB Provaate Aleksanterinkatu 25 A 12 15140 Lahti
    • Puh: 050 630 73 (ma-pe 9.00–17.00)